Tuesday, December 08, 2009

buat si dia bernama s*****

aku sedar..
aku mungkin pernah melukakan hati kau.
maafkan aku.
kalau kau tanya aku..
memang...
aku menyesal buat kau sebegitu.
tapi, aku x pernah menyesali keputusan yang aku ambil dulu..
aku harap kau menemui seseorang yang mampu menerima kau.
tapi,orang itu bukan aku.
tolonglah...
bagi aku ruang untuk bernafas.
hati aku tetap tak terbuka untuk kau.
bukan aku yang sengaja menutup pintu hati..
aku sudah berusaha..
namun...hati aku tak boleh dipaksa.
janganlah kau memasang angan-angan untuk kita bersama kembali.
yang lepas..biarkanlah....
kau teruskan hidup kau.
dan aku akan teruskan hidup aku..
semoga kau berjaya dalam apa jua yang kau lakukan.


p/s: sometimes i do remember our moment together.but it doesn't mean i want u back.sori..*listening to mungkinkah terjadi-spider.*

(sesape yang terbaca post ini. sile jgn menympah ye. hanya meluahkan apa yg terbuku di hati.hahahahaha...)

13 comments:

athirahassin said...

amboi... dh pndi skang... dlu slalu kutuk ak ea... HAHAHAHA.... xpe2... ak phm... muahahha...

zarf_iera said...

buweekkkk...pirah trex! ko g trok dr ak!!

AreDa said...

haha..xpe zaf..aku paham..
lgpon ni blog ko...suke ati je ko nk tulis ape pon,..heheh

p/s::bukan senang nk tgok zaf post jiwang2 ni...haha

khayze said...

oi mekk..

hehehe... berjiwa plak kao ni. adoi.

zarf_iera said...

areda: jiwang ea??hahahaha.....taw xpe.bkn senang ni ak nk berjiwang jiwang.mybe ni kali trakhir kot.ak x cm trex..hahahaha..
*hmbek kao trex*

khay: jiwaku dh tiada mek..LOL

♥ p a a n i ♥ said...

hahahha zaf maju! syabass

zarf_iera said...

maju kejadah pany!! ko taw x ak tjukn kt sape???
tu ha...ex ak,si along 2...erghhhh@#%^....

♥ p a a n i ♥ said...

hahaha weh off coz aku tau die. tp lupe name 'along' tu. skg dh ingat dh. dasat ah. smpai skg stil nk ko ek. bgus die tuh. :P

zarf_iera said...

hahahah..bengong pany.nsb bek igt g.
wei,xde mkne smpai skang nk kt ak.bknnye kntek dr dlu pn.skang ni je ttbe mncul blek..pas2 mnyemak dlm idop ak eh.rimas!

Fathiah Farid said...

wow! jiwang abih zarf..hehe..takpe, kumbang bkn seekor. =p

zarf_iera said...

fatt...ampeh kau eh.hahahaha...

zati tomei said...

diam ahh trex...bising je trex..aku phm perasaan ang zaf...:)

zarf_iera said...

zati,huhuhu...
ofcoz u do..thnx fwen. :)

Powered By Blogger

Followers

<< comment.comment >>

Award From Cikgu Man

Award From Cikgu Man
trimas..=)

AWARD from Shaz-Wanie

AWARD from Shaz-Wanie
thnx beb...;)

AWARD from Farid

AWARD from Farid
arigatou ne!