Sunday, February 20, 2011

hari celaka!



hari yang celaka. kelaparan melanda dan dengan semangat wajanya menuju ke dapur. niat, panaskan sup ayam semalam. dalam hati dah terbayang kelazatan sup ayamku yang sah2 kalah dengan sup ibu aku. bukak api dapur, tenggek periuk berisi sup, lantas ke bilik untuk ber-fb.

jam 5.11pm (bukan waktu tempatan), bergegas berlari ke dapur. sup ayam, tinggal harapan. kering kontang. celaka! oh ya, sup dipanaskan bermula jam 4pm.

strawberry makan ngan gula. sementara tunggu nasik masak. nasi goreng bakal jd santapan.

p/s: jgn harap aku nk upload gamba sup ayam aku!bisa menjatuhkan martabat ak sebagai pompuan!

5 comments:

Nadialah, Nadia. said...

kalau ada 'like' kat sini, aku tekan dalam 14 kali jugaklah haha.

z a w a n i b a d r i said...

nak gelak tapi tak baik kan? :)

DAUD said...

harap blaja je sampai us,
tu namanya penyejatan.
haha

athirah said...

tu la masalah FB... ko pun sengal!!! HAHAHAHAHAHAHA

zarf_iera said...

nadia ahmadi: kao diam!

wani: xpe2..gelak itu sgt baik senanye. laughter is the best medicine..kan? huhuhu.

daud: baik daud!bru sy taw apa itu penyejatan.slame bce dlm buku je.

trex: fb mmg sengal..eh..ak ke fb yg ko msdkn ni???huhuhuhu....

Followers

<< comment.comment >>

Award From Cikgu Man

Award From Cikgu Man
trimas..=)

AWARD from Shaz-Wanie

AWARD from Shaz-Wanie
thnx beb...;)

AWARD from Farid

AWARD from Farid
arigatou ne!