Tuesday, June 16, 2009

AKU TAK PERCAYA CINTA

lagu ni..1st tyme dgr kt dlm kete my bro.
lagu liyana jasmay rupenye.
mcm klaka gak r dy jd pnyanyi lak.
tp,dgr2..cam catchy gak lagu ni.
layan aje.lgpun..dy pnye mksd di sblik lgu ni cmbest je.hahaha..

LIYANA JASMAY-AKU TAK PERCAYA CINTA

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey

Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
aku tak percaya

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

P/S: lagu ni agak ala-ala avril la.dun u think??

15 comments:

hujanlebat said...

sgt macam avril gaya nye.. lirik lagu pun asik ulang yg sama sore dy x merdu langsung..


* aku asik kutuk dy, tp donlod gak lagu nye (^_^")*

zarf_iera said...

hahaha,...taw xpe.sore xbest pn.tp dy untung dpt lagu sdap.kalu kite record lagu ni n ley jual gak.hahaha...

gadis lensa said...

aku pnah dgr die nyanyi live..
bapak arrr pitching ke laut.. out of tempo..seb bek la lagu die sendiri.. haha..

ntahlantahla said...

dan dan xpecaye cinte..

-aPi- said...

cinta.......
pcye laaa....
:P

zarf_iera said...

khal,ala...kompem la ptching lari.bkn pnyanyi pro pn.mcm ak ckp kt ain,kalu kite yg record lagu ni..laku jugak.kahkahkah..

cis...sadap la farid!ni skdr suke2 ye..xde kaitan ngan idop sy.hahaha..

api,ye2..caye22..hahaha

khayze said...

ak nk dgr gak lagu neh. bes sgt ke. kejap, nk cr...



ok, ak tgh dgr....


takotnye die nynyi lagu tu. music mcm avril, btol kate ain. sore xmcm die. biasela, edit kan. hoh!~

♥ p a a n i ♥ said...

haha. memang xsedap. tp aku pun donlod gk lagu ni.. grrr.

syazwani said...

lyric x ley bla..haha
yup..lgu ni cam lgu avril- girlfren
hey2 you2..i dun like ur girlfren..
lalala~

zarf_iera said...

khay,smngt mncrik ye mek.

poni,hurmm..mmg sore dy x sdp.tp,btter dr ang kot.kahkahkah..juz kiddin'.

shaz-wanie,taw xpe..same kot.

ayunietahir said...

weii.. aku sgt meluat dowh dengar lagu ni.. aiyakk.. suare die tak sedap.. sedap lg suare aku.. wakaka.. zarf..nnt lepak jom.. sori, aku bz skang ni.. next week dah exam..

zarf_iera said...

ayu,taw xpe..jon ayu.kite karoke..
waaa..rindu sama kamu.kite 2gu farid blek mesia jom..planning nk g mlake.tp,ezry senyap je.kalu x jd..kite hangout je r..

moyu said...

pendapat tntg lgu ni...
camne prasaan anda bl dgr lgu ketahuan dl... begitulah prasaan sya t'hadap lgu ni... haha
x caya tny jamil (adikku)
hahahaha......

zarf_iera said...

hahahaha...pe khabar jamil??

-aPi- said...

jgn la pcye klo tak nk...
:P

Powered By Blogger

Followers

<< comment.comment >>

Award From Cikgu Man

Award From Cikgu Man
trimas..=)

AWARD from Shaz-Wanie

AWARD from Shaz-Wanie
thnx beb...;)

AWARD from Farid

AWARD from Farid
arigatou ne!