Thursday, July 09, 2009

musim mengawan

"AKU GILA SAYANG KAT CINTA KITA!!!!!!"
"AKU GILA SAYANG KAT CINTA KITA!!!!!!"
"AKU GILA SAYANG KAT CINTA KITA!!!!!!"
"AKU GILA SAYANG KAT CINTA KITA!!!!!!"
"AKU GILA SAYANG KAT CINTA KITA!!!!!!"


JERITAN BATIN KHAIRUL ANUAR MOHAMED.
..Ikhlas dari hati beliau..

p/s: kerol!!aku dh jlnkn kewajipan aku.hahaha..ak tuntut eskem pop aku!lalalala...
p/s:nadia,jgn mrh naa...laki ko yg soh aku wat cmni.hahaha...

17 comments:

Anonymous said...

......

api said...

amboi...
baiknye die tlong kwan die....
huhuhu...

zarf_iera said...

siapakah yg mningglkn komen x ikhlas 2?haha..

api,i mmg baek.ngeeee~~~

moyu said...

pe ni kerol...
gn kwn plak ye...
ish2..
haha
baik la sgt...
tlg pun mntk eskem gak 2...
hahaha

zarf_iera said...

hahaha...kire baek la 2.
ikotkn pe yg aku wat ni..xley dibndingkn ngan eskem pop taw!
pttnye aku pow lecka lecka kt si kerol ni.hahaha..
xpe ira,pasni aku wat tok ko n daud lak.hahaha..

DAUD said...

watla, x wat kite putus kawan.
haha.

Khairul Anuar Mohamed said...

hahahahahaha!
giler indie kate-kate ko..
hahahahahhaa..
macam mane aku nak jawap ngan geng-geng keroncong aku..
aihhh!
hahahahahahah~
paper pown tq!
terharu aku ade kawan-kawan yang mcm neh..
hahahahahahah! :P
aduhhh moyu nehh..
sogok laa toh..
hahahahahaha :P

cinta kita said...

herkkk???akukah???
ahahahhaha..
segan aku zarf krn kamu begitu ikhlas utk mndptkan aeskem pop..
nnt aku paksa2 kerol bnje ko kalo dia wat2 lupe..
hahahahahha..
waaaa...daud jelos r..
die sggop nak putos kwn toh kalo ko x wat tok die+moyu..
tq zarf sbb ko ngan baik ati lyn bf aku yg bengong2 neh..hahahahhaha..

wey kerol!!!bnje zarf!!!
cpt2!!!

zarf_iera said...
This comment has been removed by the author.
zarf_iera said...
This comment has been removed by the author.
zarf_iera said...

daud!!kejamnye kao!
smpai nk ptus kwn ngan aku.
ko mmg...dh dpt moyu..aku dlupakan.
cis.kcg lupekan kulit!!

kerol,aku nk eskem pop!!lalalalala~~~hahaha..
nyway,psnn ikhlas dr aku.jge nadia lek lok.kurangkn kesewelan ko 2.hahaha..

nadia,xpe2..blog aku ni mmg hak milik public.kowag nk soh aku promote pape,ckp je.hahaha..
ntah daud,bliau mmg kjam.xpe la..nnt aku wat la tok mreka.huhu..
haha..ye2..aku pn xtaw nape aku ikotkn prmntaan bf ko yg bengong ni.hahaha...

DAUD said...

mane ada kejam,
tp menuntut keadilan je,
kerol ngan nadia ko watkan,
aku ko x watkan.

zaf x adil!!!!!!!!!
kerol, jgn blanje dia eskem pop.
blanje ak xpe

api said...

hahahaha...
-P R A S A N-

k h a y said...

khay sdg konfius pade diri

zarf_iera said...

kecoh la kao daud!!!
yela2..nnt aku wat la.
bsg btol owg tue ni!!

api,bkn perasan.kenyataan.hihi

khay,ak n ngah kompius khay.
ko nk soh aku wat tok ko n amai gak ke??
hahaha...

Khairul Anuar Mohamed said...

hahahahahaha..
ea ea nanti aku banje lah aeskem pop..
hehehehehhe :P
wehh zarf! aku dah buat tok daud..
anda bila lagi?
hahahahahahahaha :P

zarf_iera said...

yeke?nnt la aku wat tok dowang.
ak sgt bz ni.
lptp pn xde..
sob.sob.sob

Followers

<< comment.comment >>

Award From Cikgu Man

Award From Cikgu Man
trimas..=)

AWARD from Shaz-Wanie

AWARD from Shaz-Wanie
thnx beb...;)

AWARD from Farid

AWARD from Farid
arigatou ne!